Wednesday, August 12, 2009

PENGERTIAN HARI KEBANGSAAN BAGI SAYA~!!



Pada tahun ini,Singapura negaraku meraikan hari kemerdekaanya selama 44 tahun.Hari ini merupakan hari kejayaan bagi warga Singapura.Selain daripada itu, kami juga ada cuti untuk 3 hari.Ramai penduduk pergi ke luar negara sebagai suatu percutian.Ada juga yang pergi menonton sambutan perayaan itu di televisyen dan ada juga pergi ke Marina Bay sendiri untuk menontonnya.Bagi saya,saya hanya duduk di rumah seperti biasa.Pada masa kini, saya sedag sibuk belajar jadi tidak dapatlah saya meraikan dengan penuh kegairahan.Walaupun begitu keadaanya,saya tetap akan mengambil masa untuk menonton persembahan di televisyen.Maklumlah tak orang tak kita,siapa yang tak sayang kepada negara sendiri.Sudah tinggal lama disini,maka disinilah RUMAH

kita.Jadi Selamat ulang tahun Singapura~!!!

WOOO~!! BUNGA API~!!










No comments:

Post a Comment