Tuesday, April 28, 2009

Muhammad Nur Shafiq Bin Sulaiman
Broncolli Road 123
Blk 14 #05-14
Singapure 51369


21 April 2009


Pengurus Sistic
Downtown East
Pasir Ris Dr 1

Tuan
PER:ADUAN ATAS PERKHIDMATAN YANG TIDAK BEGITU BAGUS

Berhubung dengan perkara di atas,saya dengan duka citanya ingin membuat aduan tentang perkhidmatan syarikat tuan yang kurang memuaskan.Minggu lalu, saya dan rakan-rakan saya pergi ke downtown east untuk menonton persembahan David Archuleta yang terkenal. Kami mahu membeli tiket untuk persembahan itu. Kounter tiket itu pula terletak di luar.Kami cuba beratur untuk membelinya tetapi barisan peraturan itu amat panjang sekali.Namun begitu, kami tetap beratur.

Saya dapat tahu yang hanya satu kounter tiket yang buka antara lagi dua kounter.Saya berasa hairan sambil tertanya-tanya mengapa kounter itu tutup.Apabila giliran saya tiba untuk membeli tiket,saya tidak senang hati dengan kalakuan pegawai di kaunter tiket itu.Beliau kurang bersopan santun terhadap saya dan seperti tidak khlas untuk melayani saya.

Saya hanya bersabar dengan sikapnya itu.Pegawai tiket harus di tegur atas tindak lakunya.Mungkin beliau meraasai bahawa kerjanya membawa tekanan kerana ramai pelanggan yang harus dilayani.Namun, dia tidak harus bersikap sedemikian.

Semoga aduan kami (pada kali ini) mendapat perhatian daripada pihak tuan. Besarlah harapan kami sekiranya pihak tuan sudi membuat sesuatu untuk mengatasi perkara ini.Saya amat berterima kasih jikalau tuan dapat menyelesaikan masalah dan berharap supaya kejadian yang sama tidak berlaku lagi.

No comments:

Post a Comment