Thursday, March 26, 2009

Liverpool

14/03/09

GAAHAHA~!! itu lah reaksi saya kepada penyokong kelab pasukan bola sepak Manchester United.Saya,sebagai penyokong setia Liverpool bersorak apabila mereka menewaskan ManU
1-4.Tidak mudah bagi kelab besar seperti Manu,untuk ditewaskan.Saya pergi menonton perlawanan itu di Tmart Kopitiam.Suasana di sana sungguh berbeza jika dibandingkan dengan suasana menonton di rumah.Apabila ManU menjaringkan gol pertama,penyokong ManU sudah terlalu pasti bahawa mereka akan menang.Lalu liverpool menjaringkan satu demi satu gol untuk menjumlahkan kemenangan yang besar.Saya sungguh kagum melihat pasukan yang telah saya sokong selama seribu tahun dapat menewaskan kelab dajjal itu.

1 comment:

  1. Taniah kepada Liverpool atas kemenangan atas ManU. Tetapi penulisan anda pendek. Cuba panjangkan dan menjelaskan apakah taktik yang digunkan, pemain 'kentalan manakah yang di dalam First-Eleven. Dan siapa yang jaringkan gol.

    ReplyDelete